A fi, sau a nu fi EMO? Asta da intrebare

Uitandu-ma pe National TV azi, la Reality Show-urile astea cu schimburi de mame, dadace si altele de acest gen, care le regizeaza astia, am vazut un Show din asta cu 2 pusti de 17 ani care cica se iubeau, si nu pot trai unu fara altu, au fugit de la tacsu de acasa numai ca sa fie impreuna, si mai spuneau ca asta e unica si singura lor iubire la varsta asta. Bineinteles ca aveau freze de EMO si cu diverse piercinguri prin anumite locuri.
Fratilor ce e cu dementa asta in lume, eu ma gandeam sa le dau niste idee de sinucidere pe blog, ca vad ca in capul ala al lor nu au nimic. Eu la varsta lor inca ma jucam cu mingea si nu ma gandeam la dragoste. Cred ca lumea a inebunit.

Sper ca, copiii mei sa nu intre in acest cerc si sa ma intrebe: "tata n=ai cumva vreo lama, sa-mi tai venele". Dumnezeu sa ne fereasca de astfelt de copii ca altfel s-a dus cu omenirea pe pamant.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra