Pentru tineri căsătoriţi

Doi tineri erau căsătoriţi doar de două săptămâni. Soţul, deşi era foarte îndrăgostit, abia aştepta să iasă în oraş cu vechii lui prieteni să petreacă.
Asa ca ii spuse sotiei:
- Scumpa mea, vin repede.
- Unde mergi, iubitel? intreba sotia.
- Merg pana la bar, draguto. Sa beau o bere.
Sotia spuse:
- Vrei bere, dragostea mea?
Deschise usa de la frigider si ii arata 25 de tipuri diferite de bere, din 12 tari diferite: Germania , Olanda, Danemarca…
Sotul nu stia ce sa faca, sigurul lucru pe care a fost in stare sa il spuna a fost:
- Da, acadeaua mea… dar la bar… stii tu… au halbe inghetate…
Nu a apaucat sa termine fraza ca sotia il intrerupse:
- Vrei halba inghetata, iepuras? si scoase din congelator o halba atat de inghetata ca abia putea sa o tina in mana.
Sotul devenise cam palid, dar spuse:
- Da, motanel, dar la bar au tot felul de gustari delicioase… Nu stau mult, vin imediat. Promit. Ok?
- Vrei gustari papusel?
Deschise cuptorul si scoase 5 tavi cu diverse gustari aburinde: aripioare de pui, ciuperci, coaste de porc…
- Dar, draga mea… la bar… stii, se mai injura, se vorbeste urat…
- Vrei vorbe urate draga? Auzi, ba, coaie! Bea-ti in pula mea berea in nenorocita aia de halba inghetata si mananca-ti cacatele de gustari, pentru ca esti insurat, si nu mergi nicaieri!!! Clar, nenorocitule?
Si au trait fericiti pana la adanci batraneti….

Comentarii

Anonim a spus…
super tare,asa ca aveti grija voi cei ne insurati
carnatul sef a spus…
@Anonim:
-in primul rand who the f.u.c.k. is Anonim???
-in al doilea rand e irelevant bancul, vrei sa afli cum sta treaba insoara-te, abia dup'aia sa te bagi in seama >:)
(sa stii ca un raspuns la acest comentariu nu va fi primit foarte bine)
Mickwin a spus…
Carnatule Sef tu vorbesti?, ce esti insurat? sau la tine se portivesc asa de multe din cele de mai sus incat ai impresia ca esti insurat?
Anonim a spus…
domn carnat sef intai insoarate si apoi comenteaza.
carnatul sef a spus…
@Mickwin: bai carnat, tu ce te bagi? ma razboiam cu Anonimu'

@Anonim: mai intai treci o fuga prin gramatica limbii romane si apoi ma insor si eu
Mickwin a spus…
Fara violenta va rog, dar va puteti intalni maine 25.11.2009 in fata la Chip si Dale sa mancati o prajiturica
Anonim a spus…
insoarate daca esti in stare si apoi mai trec si eu prin gramatica
carnatul sef a spus…
@Mickwin: prajiturica? poate o tarta de frisca pe mecla!
@Anonim: :D INSOARA-TE tu
Anonim a spus…
daca vrei o tarta in mecla e posibil sa primesti altceva .inainte sa jignesti mai intaii ai face bine sa te uiti in oglinda
Unknown a spus…
salutari razboinicilor.ce e cu scandalurile astea aici.nasule ia niste masuri ca nu se mai poate asa
Mickwin a spus…
Nu stiu cine este anonimul dar ar fi bine sa se marite a doua oara daca e casatorit cumva.
In al doilea rand si pe carnatul sef si pe anonim ii invit sa-mi dea o bere pentru ca folosesc Blogul meu pentru certuri.
carnatul sef a spus…
@Mickwin: vine berea cand poftesti :D
@Anonim: mai INTAI se (scrie cu un singur i), iar daca reusesti sa-mi explici care e legatura intre "uitatul in oglinda" si scrierea corecta poate o sa te iau in seama

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra