Micul instalator

Azi începând cu ora 11.00 si până pe la 17.00 tot m-am chinuit să instalez o maşină de spalat. Am cumpărat 2 furtune de prelungire pentru evacuarea şi pentru alimentare cu apă, după care şi alte drăcii de fiare, robineţi, sifon de chiuvetă şi un soi de câlţ pentru etanşeitate la înfiletări. După ce am luat toate astea m-am apucat de construit un lego din astfel de piese pentru a putea instala maşina de spălat. După ore în şir de gândire si meşteşugărit, am dat drumu la maşină să văd ce a ieşit.
Când colo ce să vezi, scapa apă pe la alimentare, pe la evacuare o găurică în furtun care iar lasa apă sa iasă, într-un cuvant am facut o mare brânză dupa atatea ore.
Aşa ca parerea mea dacă vreţi să deveniţi instalatori peste noapte mai bine scoateţi un ban din buzunar dai la unu care face numai asta si apoi îl iei de urechi dacă ceva e naşpa.
Aşa ca asta pentru mine e învăţare de minte, nu mai fac meseria altuia că pierd timpul de pomană şi nici macar nu iese o treabă buna.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra