Alonia, messenger şi VoIP fabricat în România

De astăzi este disponibil serviciul de messenger şi telefonie VoIP, "Alonia" (alonia.ro). Convorbirile telefonice de la computer la computer sunt gratis.
Cei care vor să sune de la computer către reţele de telefonie fixe si mobile, preţurile sunt următoarele: 0,9 eurocenţi Romtelecom București şi 1,5 eurocenţi Romtelecom Naţional (acelaşi preţ şi pentru alte reţele fixe); 5,9 eurocenţi pentru apeluri Orange si Vodafone; 7,3 eurocenţi către Cosmote şi Zapp. Poţi vorbi în reţele fixe din Spania, Italia, SUA, Canada, Franţa la preţ de 2 eurocenti/min, preţurile fiind mai mari pentru reţele mobile.
După ce l-am instalat și mi-am facut cont, mi-am dat seamă că e gen TRILIAN, adică un multimessenger. După ce vă logați aveți posibilitatea să introduceți și conturile de Yahoo, MSN, AOL, GTalk. Deci aplicaţia de messenger este compatibilă cu clienţii de messenger menționați mai sus. Acest lucru aducând poate în viitoar mai mulți utilizatori.
Așa că de 1 decembrie dacă nu ne putem mândri cu o clasă politică europeană, ne putem mândri cu un messenger românesc și poate folosit și de europeni în curând.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra