5 sau 10?

Azi vreau sa vad de la voi ce parere aveti despre a avea nota 5 sau 10 in facultate, liceu, sau oriunde sunteti notat cu astfel de note.
Si pentru a avea o idee ce cred altii despre aceste doua note va las sa vizionati si un interviu cu Teo de la Cafe Deko, si dupa aceea sa comentati si sa va dati cu parerea despre cele doua note.
Eu unul as prefera nota de mijloc (7,5) pentru ca prefer notele cu virgula, dar daca intrebare este intre cele doua note ce prefer, avand in vedere ca am trecut prin facultate foarte repede si nu m-am strofocat nicodata sa invat prea mult m-ar multumi 5, desi acu sa fiu sincer cred ca am avut mai multi de 10 decat de 5. Dar ar mai fi un motiv din care as prefera 5 si acesta este faptul ca daca as lua numai 10 toti ar dori sa stea langa mine la examente sa le mai suflu si lor, si asta ma enerveaza la culme, am patit la BAC acest lucru si celor care le-am suflat au luat nota mai mare iar eu am ramas cu buza umflata.
Astept comentariile voastre pe aceasta tema.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra