Suparat pe youtube

Dupa cum sitii unii dintre voi, eu o cam fac pe regizorul din cand in cand si mai postez pe aici cate un filmulet. Aseara am mai scos o productie de 10 min, care am urcat-o pe youtube pentru a o impartasi si cu ceilalti internauti si prieteni.
De ce sunt suparat? pai sunt pentru ca am avut marea surpriza ca dimineata cand am verificat sa vad filmuletul si sa-l postez si pe blog, cei de la youtube imi dau urmatoarea notificarea la vizualizarea filmului: "This video contains an audio track that has not been authorized by WMG. The audio has been disabled."
Am cam ramas masca, ca doar am mai postat filmulete cu diverse coloane sonore dar acesta se pare ca nu le-a placut asa ca mi-au taiat sonorul.
Asa ca o sa postez filmuletul chiar daca nu-mi place fara sunet, si ramanad ca ulterior sa revin cu un update si cu sonor, dupa ce lamuresc drepturile de autor.

UPDATE: Acum trebuie sa aveti si sunet la clipul video, am rezolvat cu drepturile de autor, prin schimbarea coloanei sonore, :D

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra