Video-telefonie

Stand si sapand pe internet am vazut ca sunt tari in care videotelefonia este ceva ce se vinde. La noi in afara de telefonia mobila unde am auzit si de implementarea odata cu trecerea la 3G si la apeluri video, pe telefonia fixa nu se aude nimic despre asa ceva, desi cred ca ar fi ceva destul de rentabil si mult mai ieftin pentru cei care vor sa vorbeasca sa-si vada rudele.
In general romanul cand vine vorba de a vorbi cu cei plecati peste hotare si ai vedea apeleaza la un PC si o camera web.

Oare daca ar aparea pe piata cineva care sa ofera un astfel de serviciu, care consta pana la urma intr-un videotelefon (100-300 RON) si o conexiune de internet ieftina (aprox. 20RON/luna), si avand in vedere ca nu avem o companie specializata in transmisii video trebuie sa mai apleam si la un provider la care sa ne conectam pentru a putea efectua astfel de apeluri video.
Eu zic ca pentru acele pitzipoance care danseaza in fata webcamului si pe care le deranjam noi scriindule pe net mai bine le-am vorbi la un telefon si le-am da indicatii ce sa faca.

Daca tot am sapat pe net m-am oprit la ACN, unde am gasit si o reclama video, care ne arata pe scurt si ce poate face un video-telefon.


Sau cumva noua romanilor ne place sa facem lucrurile cat mai complicat?
Asa ca lansez intrebare saptamanii cu aceasta ocazie si va invit sa votati in dreapta ce parere aveti voi despre un astfel de servicu la noi in tara.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra