Oare asa am fost si eu?

Cautand pe net ceva despre placi de achizitie (PLC) am dat peste o confesiune a mileniului 3, aici, si am inceput sa citesc cateva randuri, si imi aduceam si eu parca aminte de vremurile alea cand in cap aveam numai fluturi, si nu prea aveam de unde cere o parere asupra acestor aspecte. Mai era cate un foarte bun prieten caruia ii puteai spunea dar nu prea multi ca apoi te dadeau de gol.
Acum in era Internetului copii cauta sfaturi pe forumuri, si uite asa ajung sa traiasca la nivelul acesta virtual si sa nu mai aiba curaj sa poarte o discutie fata in fata.
Cititi si voi ceea ce a putut scrie fata pe forum si poate va aduceti si voi aminte de iubirile copilariei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra