Am votat, oare am gresit?

Am fost si eu ieri la vot ca un tanar care vrea totusi sa se schimbe ceva in trailul sau, constient fiind ca pe oricine as fi ales tot la fel ar fi mers tara asta. Am votat la o sectie de votare unde nu eram trecut pe liste, asa ca a trebuit sa dau o declaratie cum ca n-am mai votat si nu voi mai vota. Am scris o jumatate de foaie A4, de m-am plictisit, n-au putut sa faca si ei niste formulare standard scrise la calculator si apoi completat numai datele personale si semnatura, a trebuit sa scriu totul de mana. In fine in turul doi se pare ca n-am cu cine vota asa ca s-ar putea sa stau acasa.

Citind azi presa si sondaje mi-a atras atentia un sondaj care este facut dupa nivelul de educatie al votantilor.

Educatie primara/subliceala:
Basescu 31,6% Geoana 35,6% Antonescu 15,3%
Liceu/scoala profesionala:
Basescu 33,5% Geoana 28,6% Antonescu 22,5%
Educatie superioara:
Basescu 28,9% Geoana 23.0% Antonescu 35.0%

N-are rost sa comentez aceste rezultate, asa ca puteti trage singuri concluziile, dar cred ca turul 2 va fi unul destul de strans.


Acum in alta ordine de ideei am facut si eu un sondaj pe acest blog cu privire la alegerea presedintelui, si surpiza, toti candidatii au obtinut acelasi numar de voturi, deci egalitate totala, ce se intampla, cine merge in turul 2? Cred ca cineva s-a chinuit oleaca sa faca aceasta egalitate.

Am hotarat ca sa fac un nou sondaj cu turul doi, dar voi pune 2 candidati mult mai cunoscuti decat cei doi care s-au calificat acum.

Va invit sa votati intre Vlad Tepes si A.I.Cuza, timp de o saptamana, iar dupa ce se va incheia acest sondaj va voi spune si ce inseamna votul vostru.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra