Desktop-uri virtuale

Desktops este un mic programel de la Sysinternals care iti creeaza 4 desktop-uri virtuale. Astfel ca in fiecare desktop poti face si avea aplicatii diferite deschis, ca si cum ai avea mai multe sisteme de operare.

Programul nu are nevoie de instalare si dupa ce se salveaza pe HDD se executa si se configureaza tastele cu care vei face schimbarea intre desktop-uri, sau daca se da click pe iconita din system tray poti selecta cu mouse-ul desktop-ul care vrei sa-l alegi, astfel avand si o previzualizare a ceea ce contine acel ecran.

Pentru fiecare ecran in parte aplicatia de fata foloseste procesul Explorer separat pentru fiecare ecran, astfel ca nu ai cum muta o fereastra dintr-un ecran in alatul si nici aplicatiile din system tray nu apar in desktop-urile secundare.
Sincer eu folosesc aceasta aplicatie la munca, unde in desktopul principal eu imi deschid toate porcariile care le am eu, iar in desktopul secundar deschid aplicatiile, care ma fac un muncitor desavarsit. Cand simt amenintare in ceafa imediat schimb pe desktopul de munca, sau cand ies din birou acelasi lucru.

Screenshot

Dialog de configurare
Previzualizare ecrane de lucru din sistem tray

O aplicatie destul de simpla ca interfatza dar cu un efect foarte bun si este free, asa ca daca vreti sa va jucati cu ea o puteti descarca de aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra