This is our life

Am primit azi un filmulet de pe youtube de la "Boss Sausage" in care ne sunt prezentate cele mai importate momente ale vietii, dar si cele care ne ocupa majoritatea timpului si nu ne mai lasa timp sa ne bucuram si de altceva decat de bastonul de la varsta a treia.
Dupa ce veti vizualiza filmuletul probabil o sa va dati seama fiecare din voi ca defapt toti urmam un tipar zilnic, fara a ne bucura insa de aspectele frumoase ale vietii, ji ajungem sa utilizam bastonul pentru o ultima placere. Asa ca astept de la voi comentarii cum am putea sparge aceasta rutina.

Comentarii

carnatul sef a spus…
carnat, se ia bastonul mentionat in articol, se tinteste rutina, si se loveste cu sete... poate se sparge, zic eu, poate :-/
Mickwin a spus…
Tu banuiesc ca te gandesti la prostii sau mintea mea e devina?
carnatul sef a spus…
cred ca esti obsedat, carnat :D
eu ma gandeam exact la actiunea de spargere a rutinei prin lovirea cu bastonul :))
Mickwin a spus…
Eu am privit rutina din punct vedere a unui IT si a unu programtor mai mult astfel, variabilei: $rutina="femeie buna" iar partea cu bastonul nu are rost sa o mai explic.
carnatul sef a spus…
magar, ce pot sa zic mai mult >:)
Mickwin a spus…
Magar stiam, dar cu bastonul ai inteles, sau vrei sa te bat cu el pe spinare?
carnatul sef a spus…
am inteles, de ce crezi ca ti-am zis magar =))
Mickwin a spus…
Ca nu am definit variabila $baston si ti-a dat eroare la compilare.
carnatul sef a spus…
dupa cum spuneam si la celalalt articol: mucles parpandel!

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra