Vrei bani? Deseneaza o sticla

Bantuid pe internet am dat peste un concurs interesant pentru cei care au ceva simt estetic si cred ca pot desena o sticla perfecta.
Proiectul de sticla il veti face pentru Aqua Carpatica, o apa minerala din muntii Carpati, iar premiile sunt destul de interesante, consistente si sunt in mii de Euro.
Astfel pentru sticla castigatoare veti castiga 30.000Euroi, pentru locul doi 10.000Euroi, locul 3 5.000 si pentru o invoatie probabil mai mult o nonsticla inca 5.000Euro.
Eu ma apuc de desenat, desi nu am mare simt estetic dar ce conteaza, pot incerca ca si voi defapt.
Site-ul concursului este theperfectbottle.ro , iar regulamentul concursului il gasiti aici.

Comentarii

carnatul sef a spus…
carnat, vezi ca astia te pun sa muncesti moka. si iti iau si drepturile de uator:D
George a spus…
Nu se merita sa muncesti pentru sau sa mai participi la concursuri in Romania. Chiar am curajul sa prezic ceva: premiul la loto se va castiga in ziua alegerilor. Cine are curajul parieze importiva mea?
George,
bani.

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra