Iarăşi versuri

Nu ştiu ce am păţit, că numai versuri recit,
Unde mă uit, unde privesc, numai versuri eu citesc.
Cred că am ceva probleme, să fie de la migrene?
Cum deja aţi intuit, iaraşi versuri vă recit.

Cred că votul e devina, m-a afectat la retină,
Nu ştiu ce să ma mai fac, băşeala m-a afecat,
Cred că am să dau la gioala, până se va face vară,
Şi vă las în încheiere, un pupic, la revedere.

Geoană stă şi meditează
Cum dracu mai comentează
Contestaţii cum să facă,
Că se pare a luat ţeapă.

Băse iaraşi l-a fentat,
L-a mânjit iar cu rahat,
L-a lăsat doar pentr-o seară,
Să simtă-o victorioară

Acum unul contestează,
Celălalt stă, meditează,
Cu cine să s'alieze,
Cu cine să mai dicteze,

Crin, ramane floarea rară,
Scuturată într-o toamnă,
L-au sedus, l-au mituit,
Iar apoi l-au părăsit.

Acum toţi, care mai care,
Aşteaptă o veste mare,
Cu cine-o să s'alieze.
PDL-ul sa guverneze.

Comentarii

carnatul sef a spus…
bai carnat, cu versu'n fapt,
de ce in morcov te-ai schimbat,
portocaliu te-ai colorat???
pe Başelu l-ai votat???

te-ai gasit cu comitetu'
si ti-au inmanat pachetu'?
acum nici gura nu-ti miroase
desi ai votat cu Base?
Mickwin a spus…
De votat eu n-am votat
Că pe Băse eu nu-l plac,
Nici cu Geonă nu mă împac,
Fiindcă este un prostănac,

Iar dacă vedeam pachetu'
Nenoroceam comitetu'
Dacă nu dădeau şi bonus
Cum se cuvenea lui Marius.

Portocaliu îmi stă bine,
Pacat că ţie nu-ţi vine,
Şef ai fost şef, vei rămâne,
Cu cârnaţii pe vecie.

Eu prefer să mă retrag
Să fiu morcovit mereu,
Să fiu singur să conduc,
Morcovul care l-am vrut.

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra