VOIP gratis, telefonie moka

Desi am descoperit acum doua zile acest serviciu de voce prin internet (VOIP) nu am scris nimic pentru ca inca nu am testat ceea ce scria pe pagina celor de la Romtelecom, fiind insa un serviciu deocamdata in statiul beta.
Noul serviciu lansat in versiune "Beta" este disponibil pentru orice persoana din Romania sau strainatate, indiferent daca este client Romtelecom. Serviciul poate fi folosit accesand site-ul voceonline.romtelecom.ro si utilizand, din fereastra browserului, aplicatia de tip “flash phone” disponibila la aceasta adresa sau orice aplicatie client SIP pentru PC sau pentru telefonul mobil.
Potrivit informatiilor Romtelecom, creditul promotinal de 3 euro poate fi utilizat pentru mai mult de 250 de minute catre reteaua Romtelecom sau 150 de minute catre alte retele fixe din Romania sau 120 de minute internationale (in Uniunea Europeana, SUA si Canada). Dupa ce creditul asociat contului VoIP este consumat, acesta poate fi reincarcat online, cu ajutorul unui card bancar de credit sau de debit.

Daca iti creezi acum contul tau Voce Online beta beneficiezi de 3 EUR credit de deschidere sa vorbesti cu prietenii si familia ta. Promotie valabila pana la 15 ianuarie 2010.

Ceea ce pot sa va mai spun eu dupa ce mi-am facut cont si am intrat in aplicatia flash este ca am reusit sa stabilesc o conexiune telefonica in afara tarii si sunetul convorbirii e destul de bun, numai ca dupa 2-3 minute de convorbire am constatat ca din acel credit de 3Euro care il aveam am ramas cu jumatate, chiar daca tariful pe minut al convorbirii era de 0.19 euro cu TVA. Cred ca m-au tepuit neavand ce sa comentez ca vorba ceea ce e moka, ca moka se duce. Un alt lucru care nu l-am vazut este ca pe timpul si dupa terminarea convorbirii nu poti sa vezi exact cat ai vorbit. Se pare ca sunt probleme si cu logarea in aplicatie nefiind tot timpul disponibila, probabil din cauza multor accesari.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra