reclame

miercuri, 17 februarie 2010

Google Buzz-uie degeaba.

Google a lansat recent Buzz, un serviciu cu care poti sa-ti ti la curent toti apropiatii despre lucrurile care le faci zilnic, despre imaginile si video-urile care iti plac sau despre site-urile pe care le consideri interesante. In acelasi timp, si tu poti fi la curent cu noutatile prietenilor tai pe care tu hotarasti sa-i urmaresti. Eh, Google s-a gandit ca-i frumos sa-i (auto)urmaresti pe toti cu care ai intrat in contact.

Si, astfel, isteria a inceput. Persoanele cu care s-a intrat in contact, fie prin chat, fie prin e-mail, erau automat urmarite (follow), lucru care a dus la o imensa problema de intimitate pe internet.

Milioane de utilizatori au avut nesansa sa pateasca acest lucru. Ca e vorba despre oponenti ai companiei la care lucrezi, fosta prietena sau parintii tai, automat acestia te-au urmarit si tu pe ei. Google si-a dat seama ca ideea “nu a fost chiar atat de buna” si si-a cerut scuze pe blogul oficial dar a si ajustat optiunile pentru Buzz.