Outlook 2007 need password

De vreo lună şi ceva tot mă chinui cu un server de Microsoft Exchange 2007 care după ce şi-a făcut update prin ianuarie, a început ca pe orice statie de lucru cu MS outlook 2007, când se dechidea outlook-ul să ceară user şi parolă pentru conectarea la mail dar voia să se conecteze pe remote.mydomain.ro nu pe adresa internă. Orice user şi parolă îi dădeam nu o accepta, dar adresa servicul de e-mail funcţiona. În schimb în partea dreaptă jos îmi apărea mesajul Need Password, iar după fiecare mail primit sau trimis iar îmi apărea fereastra care cerea user şi parolă. Era dea dreptul enervant acest lucru pe lângă faptul că orice modificare făceam asupra Address Book-ului acesta nu putea fi actualizat din cauză ca cerea user si parolă.

După zile întregi de căutări pe net şi diverse încercări să dau peste ceea ce mi-a rezolvat problema. Ideea e că până la urmă era de la un update care mi-a provocat tot acest disconfort, şi soluţia vine tot de la Microsoft, Update Rollup 9 for Exchange Server 2007 Service Pack 1 (KB970162).
Sper ca şi pentru cei care au această problemă să le fie de folos articolul de faţă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra