8 Martie cu bancuri

Un călduros la mulţi ani tuturor celor care se simt femei, să ne trăiască şi iubescă bărbaţii care le aduc fericirea.
Dar dacă tot e ziua femeilor din întreaga lumea eu zic sa fim veseli si să zâmbim putin cu câteva bancuri de 8 martie.


Ce i-a luat Bulă maicăsii de ziua ei ?
100 de lei din poşetă!


3 tipi într-un bar se lăudau cu cadourile de ziua femeii pe care le-au făcut nevestelor.
Primul: Ce i-am cumpărat eu la nevasta ajunge la o sută în 8 secude şi e roşie ca se potriveşte cu ţinuta ei...
Ceilalti: Ce i-ai luat mah?
Primul: Un porche.
Al 2-lea: Ce i-am luat eu la nevasta ajunge la o sută în 5 sec şi e neagra, ca se potriveşte cu ţinuta ei...
Ceilalti: Ce i-ai luat mah?
Al 2-lea: Un ferrari.
Al 3-lea: Ce i-am luat eu la nevasta ajunge la o suta aproape instantaneu ca se potriveşte cu tinuta ei...
Ceilalti mirati si neincrezatori:
- Ce i-ai luat mah?
- Un cantar.


De 8 Martie, Ziua Femeii, copiii din clasa vin pe rând să îi dea invatatoarei câte un cadou.
Primul vine Ionescu, fiul brutarului şi îi întinde o cutie. Învăţătoarea o ia, o agită puţin şi zice:
- Sunt franzele, nu?
- Da, răspunde Ionescu.
Vine Popescu, fiul măcelarului şi îi întinde o cutie. Învăţătoarea o agită uşor, miroase cutia şi zice:
- Cotlete de porc, nu?
- Da, răspunde Popescu.
Vine Bulişor, băiat de patron de restaurant, şi îi întinde o cutie. Învăţătoarea agită cutia şi observă că dintr-un colţ începe să picure. Pune degetul pe cutie apoi îl bagă în gură şi zice:
- E vin alb, nu?
- Nu, zice Bulişor.
Învăţătoarea pune iar degetul pe cutie şi apoi îl bagă în gură şi zice:
- Şampanie?
- Nu, zice Bulişor.
- Mă dau bătută. Ce e?
- Un căţeluş...


La scoala, invatatoarea le spune elevilor:
-Copiii, maine e 8 martie. Faceti o compunere cu titlul: " MAMA E DOAR UNA".
A doua zi, de 8 martie:
- Ia sa auzim compunerile voastre...Costelush!
- In vacanta de vara ma jucam pe afara cu copiii. M-am lovit, am inceput sa plang, mama m-a auzit ...m-a spalat..m-a pansat...mama e doar una!
-Bravo...Ionel, sa auzim compunerea ta.
-Anul trecut de Craciun, mama mi-a cumparat hainute noi, paltonas, caciulita si o masinuta noua...mama e doar una!
-Foarte frumos...ia sa ascultam compunerea lui Bula.
-Ieri cand am iesit de la scoala, am mers si am ras 2 beri, 100 de rom si juma de votca.
Am venit acasa si mama mi-a spus: " Porcule, asa se vine acasa?"
Dupa ce i-am ars doua peste bot mi s-a facut foame si ii zic: " Da-mi de mancare ca ti-o iei iar"..." Bula, vezi ca sunt 2 gogosi in frigider." deschid frigiderul si zic..... " MAMA, E DOAR UNA ! "


De 8 martie vine un inginer cu un buchet imens de trandafiri la director:
- Domn' director, sa traiti, la multi ani! Pentru dv. am luat cel mai mare buchet de 8 martie !!!
- Ba tampitule, ai innebunit? Pai de 8 martie se dau flori la femei... ce, am fata de femeie?
- Nu, domn director... da' sunteti totusi cea mai mare curva din institutie...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra