Lumina de Paste

În weekend am fost la un restaurant unde am ras o bere şi m-am întors acasă, aş fi ras eu mai multe dar nu prea aveam cu cine. Ei acum nu despre berea vreau sa vorbesc ci despre ce am gasit pe masa restaurantului. Pe mese se aflau candele luminoase HighTech, adica nu erau acele lumânărele care îşi revarsă ceara ci defapt erau nişte cadele cu led galben si cu acumulator care simulau arderea unei lumânări.



Ei si ce veti spune, dar mie mi se par foarte bune de Paşte atunci când iei lumină de la Biserica, cu aşa ceva nu-ţi mai faci probleme că nu ajungi, sau ţi se stinge lumânarea până acasă. Sau mai vine cineva la tine să-şi aprindă lumânarea clasică şi dă peste o supriză.
Acum dacă o să reuşesc să-mi cumpăr aşa ceva care nu e chiar ieftin cam 170lei 3 bucăţi, voi face senzaţie printre creştinii de la Înviere.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra