Numere uriase

Azi acultând la radio despre cei mai bogaţi oameni ai planetei am aflat cateva informaţii interesante cum, ca Bill Gates nu mai e cel mai bogat om cu ai sai 53 miliarde de dolari ci Carlos Slim Helú cu o avere de 53,5 miliarde de dolari. Am mai aflat ca avem si noi in tara noastra un om aflat printre cei mai bogati si anume Lakshmi Mittal, cumparatorul combinatului Sidex din Galati care se afla pe locul 5.
Topul celor 10 bogati ai lumii ii puteti gasi aici.

Dar după ce am văzut ce sumă poate avea cel mai bogat om am zis să fac un calcul în lei vechi româneşti. si a rezultat o sumă care pur şi simplu nu ştiam cum să o citesc dar sa mă gandesc ce aş putea face cu ea.
53,5 miliarde $ = 1.605.300.000.000.000 lei vechi, cu o asa suma cred ca pot cumpara toate locuintele din Bucuresti. Dar ideea e cum se pronunta acest numar imens, si am început sa caut pe net, nu stiu daca am dat in schimb peste ceva adevarat dar pot sa va spun ca cei de aici ar spune ca acest numar s-ar pronunta: 1 cvadrilion 605 trilioane 300 miliarde.
Iar daca ar mai avea cifre cred ca ati sti mai departe.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra