Faleza din Galati se prăbuşeşte în Dunăre

Chiar dacă nu m-am născut si nu am copilărit în Galaţi mă simt la fel ca în oraşul natal şi orice veşti care apar despre acest oraş îmi atrag interesul. Iata totuşi ceva ce mi-a atras atenţia la un articol publicat în adevarul.
Zona de protecţie ecologică Faleza Dunării este în pericol de alunecare, din cauza construcţiilor ridicate în ultimii ani. Deşi există un studiu de consolidare, autorităţile nu l-au pus în practică şi au fost complice la distrugerea celei mai reprezentative zone din Galaţi.
Primarul Dumitru Nicolae a aruncat bomba: Faleza Dunării o ia la vale!. Terenul este extrem de precar din cauza eroziunii pe care o produce Dunărea la bază, dar şi din cauza faptului că Faleza a fost construită în anii 60, prin umplutură de pământ amestecat cu moloz. Pericolul este cu atât iminent cu cât s-au ridicat clădiri imense în zonă.
„Groapa de la Elice ne-a creat o mulţime de dificultăţi. Dacă nu găsesc soluţii financiare să stabilizez malul de jur-împrejur, vom avea o problemă greu de rezolvat. Potrivit unor investigaţii care nu au fost scoase la lumină la timp, rezultă că trebuie să consolidăm tot malul Falezei, pe o distanţă de aproximativ 10 kilometri”, a declarat primarul Nicolae.

Continuare articol aici.

Acum că primarul a zis că nu e prea roză treaba cu pământul ce susţine faleza, să vedem cât de repede se vor elibera locuinţele celor care locuiesc în zonă şi dacă preturile acestora se vor menţine la acelaşi nivel ridicat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra