Vrei un Porsche?

Cred că întrebarea din titlu este retorică, nu cred că există lume care nu vrea un Porsche, desi eu unu l-aş vrea dar nu pentru mine că sigur nu-mi permit să întreţin aşa ceva. Dar pentru cei care totuşi vor să aibă aşa ceva în curte sau garaj le sugerez să dea un click aici.
După ce introduceţi şi codul în casuţa de acolo, te înscrii în concurs şi vă mulţumesc, pentru că mi-aţi acordat şi mie cateva credite pentru înscrierea în cursa pentru marele premiu.
Este vorba de un concurs denumit Reteaua, la care s-au gândit cei de le eMag.ro, care ofera ca premii iPad-uri şi aparate foto săptămânal, precum si mare premiu care va fi tras la sorţi în decembrie.
Aşa că nu mai sta pe gânduri si intra acum în joc, cine stie de unde sare Porschele, poate chiar de aici. Şi să nu uit eu cam port noroc pentru alţii, mai puţin pentru mine, aşa ca poate link-ul meu e cel câştigâtor pentru voi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra