Mutumesc Googule

Din titlu veti spune ca m-a ajutat sau mi-a facut ceva extraordinar gogu caruia ii multumesc. Defapt este o injuratura adresata la adresa lui Google care atunci cand adunasem si eu 99$ in contul de Google Adsense si ar fi trebuit ca dupa peste doi ani de cand sunt afliliat sa primesc si eu poate luna viitoare banii de la gogu sa primesc un mail prin care sa mai informeze ca mi-a fost dezactivat contul de Adsense si ca banii acumuluti s-au pierdut.
Chiar daca si blogul acesta e gazduit tot de gigantul Google tin sa le "multumesc" pentru dezactivare cont adsense, poate indreptatit dar cam bulangii la faza asta sa-mi spuna acest lucru exact cand se apropia 100$ cand puteam sa cer si eu plata.
O sa-mi treaca supararea dar Google este un mare bulangiu si profitor dupa parerea mea.
Hai pa ca sunt suparat si n-am chef sa mai scriu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra