4 ani si inca 9

Pentru că astăzi împlinesc 4 ani de când m-am căsătorit şi peste 9 ani de când am întâlnit persoana care acum îmi este aproape vreau să le spun acelor femei care încă mă mai visează că după sfârşitul lumii voi fi al lor, ceea ce înseamnă că mai au de aşteptat, pentru că sfârşitul se anuţă că vine dar se pare că nici lui nu-i prea place să se murdărească pe mâini cu rasa umană.
Şi dacă pentru mine şi soţia mea azi e sărbătoare să fie şi câteva bancuri bune cu referire la subiect.

Un cuplu sta pentru micul dejun pe terasa.
Deodata, sotia se apleaca peste masa si ii trage sotului una de-l lipeste cu spatele de scaun.
O vreme e liniste, apoi intreaba barbatul mirat:
- Pentru ce a fost asta?
- Pentru 10 ani de sex nereusit.
El sta pe ganduri afundat in scaun.
Dupa o vreme, se ridica si ii trage femeii una peste cap de zboara cu tot cu scaun.
- Da` tu de ce ai facut asta? zbiara ea la el.
- De unde dracu stii tu diferenta dintre un sex reusit si unul nereusit?

Sotul tocmai termina de citit “Barbatul casei“, o carte care ii invata pe barbati cum sa se impuna in relatia cu sotia. Vine direct la nevasta-sa si, proptindu-se in fata ei, ii spune :
-De acum inainte sa-ti intre in cap ca eu sunt barbatul in casa asta si cuvintul meu e lege!!! Ai inteles? Acum vreau sa-mi prepari cina, sa ma servesti, dupa care vreau ceva la desert. Dupa ce mananc, te duci sa-mi pregatesti baia, ca sa ma relaxez. Dupa baie, ghici cine ma imbraca si imi face freza!!??
Nevasta ii raspunde:
-Aia de la pompe funebre?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra