Dictionary.NET

Am discutat acum cateva zile despre un dictionar (ClickDex) iar astazi pentru ca am mai gasit ceva interesant m-am gandit sa mai discutam despre un alt soft legat de dictionare. Dictionary.NET include mai multe instrumente, si se foloseste de dictionarele Google, si are si cateva facilitati deosebite cum ar fi:
- recunoasterea limbilor (adica scrieti in romana ceva si el recunoaste ca e limba romana si traduce in alta limba.
- dictionar (daca alegeti ca limba din si in care sa traduce acelasi lucru el va afisa semnificatia cuvantului respectiv in limba data).
- cautare web (daca ceva nu cunoaste va cauta pe google).

Programul nu necesită instalare. Poate sta în systray cuminte până îl activaţi cu o combinaţie de taste (Alt+Z implicit, parcă, eu am schimbat-o imediat). Dacă aţi marcat un text şi apelaţi Dictionary.NET veţi avea imediat traducerea! Evident nu toate rezultatele vor fi perfecte.
Cand de exemplu fereastra acestui program este inactiva pe centrul ecranului apare un ceas analogic si digital, iar daca va duceti cu mouse-ul deasupra lui se va activa fereastra dictionarului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra