Asigurare si bere

Tot mai mulţi brokeri de asigurari se întrec în a oferi diverse discounturi dacă încheiaţi o asigurare RCA la ei. M-am gândit ca ar fi bine să ofer şi eu ceva celor ce mă vor contacta şi vor dori să încheie o asigurare RCA. Ce rost are sa le dau un discount de 5% că oricum cu banii care le rămân din afacerea aceasta îi vor cheltui pe alte prostii şi nici nu vor simţi că defapt asigurarea a costat mai puţin cu x lei.
După cum povesteam într-un articol precedent, bere nu îngraşă ci are vitamine m-am gândit ca celor ce vor RCA ieftin şi îl vor face prin mine le ofer drept recompensă pentru alegerea făcută , bere. Aşa că nu ezitaţi să mă contactaţi la numarul 0744.776.665 dacă sunteţi din Galaţi şi la numarul 0767.976.807 dacă sunteţi din Bârlad.
Dar dacă e cineva vreo doamnă/domnişoară care nu preferă vitamina Bere, atunci o să o rasplătim cu ciocolată, prăjitură şi suc. Pentru bărbaţi e exclusă varianta cu dulce, ei trebuie să se vitaminizeze.

RCA-ul ieftin si bun,
Îl găseşti doar la Mickwin
Vitaminele din bere,
Doar la Mickwin, le poţi cere


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce spune ciocolata preferata depre tine

UPC se revanseaza

Atentie la jocul Balena Albastra